Klachten

Brantjes Verzekeringen wil u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch is het mogelijk dat u een klacht heeft. Bijvoorbeeld over de afhandeling van een schade, over onze werkwijze of over onjuiste informatie. Als u een klacht heeft, laat het ons dan weten. Dan kunnen we het probleem oplossen en onze dienstverlening voor u én voor onze andere klanten verbeteren.

Alle klachten over de dienstverlening van Brantjes Verzekeringen worden in behandeling genomen door de directie. Heeft u een klacht? U kunt die schriftelijk richten aan Brantjes Verzekeringen, t.a.v. de Directie, Postbus 42, 1960 AA Heemskerk. Een e-mail sturen kan ook. Het e-mailadres is verzekeringen@brantjes.nl. 

Wij vragen u om de klacht duidelijk en volledig te omschrijven en- indien mogelijk- te onderbouwen met bewijzen. Nadat uw klacht in behandeling is genomen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen.

Komen we er samen niet uit? Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat we het een keer niet eens worden. In dat geval is er voor particulier klanten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid is een onafhankelijk klachtenloket dat zich bezig houdt met het oplossen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage
Telefoon: 0900 355 22 48
Email: info@kifid.nl

Het meldingsnummer van Kifid van Brantjes Verzekeringen is: 300.006912

onze mensen met wie wilt u in gesprek?

Paul Kocken

Adviseur MKB verzekeringen
06 - 57 56 00 67

Rowin Noorderbroek

Adviseur
06 - 30 06 46 77

Rik Smit

Commercieel directeur
06 - 53 74 34 53

Marjon Buur

Commercieel medewerker

Miranda Zandstra

Commercieel medewerker

prev next
drag me