De overheid heeft ingrijpende maatregelen getroffen om de verdere verspreiding van het Coronavirus te vertragen. Wij kunnen ons voorstellen dat je met veel vragen zit. Juist in deze moeilijke tijden zijn wij als jouw belangenbehartiger extra gemotiveerd om je van dienst te zijn. In dit bericht proberen wij voor jou een aantal zaken op een rij te zetten.

Voor iedereen is dit nieuw

De huidige situatie is voor iedereen nieuw. Dat betekent dat we bij veel vragen niet zomaar kunnen zeggen: “Oh, dit zijn de regels en dit zijn de gevolgen”. Als samenleving moeten we met elkaar steeds weer bekijken wat redelijk en billijk is. Dat geldt ook voor verzekeringsmaatschappijen en banken. Ook de overheid heeft een crisispakket gepresenteerd met maatregelen. Het pakket maatregelen moet voorkomen dat bedrijven failliet gaan en dat werknemers financieel hard worden geraakt. Verder moet het zelfstandigen en mensen met een nul-urencontract de zekerheid bieden dat het kabinet ook voor hen klaarstaat.

De regeling Werktijdverkorting (wtv) is stopgezet als ‘corona-maatregel’. Welke maatregel komt daarvoor in de plaats?

Het kabinet introduceert de tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkbehoud (NOW). Momenteel wordt overleg gevoerd met het UWV over de uitvoering van deze regeling.

Heb je ondernemersvragen over het coronavirus? Neem dan contact op met het KVK-coronaloket. Staat jouw vraag er niet tussen, bel dan naar het Kamer van Koophandel Adviesteam: 0800-2117. Vanaf maandag 23 maart weer open volgens reguliere tijden van 8.30 tot 17.00 uur.

Problemen met betalen premies

Het kan zijn dat je als particulier of ondernemer opeens een sterke daling hebt van je inkomen. Op dat moment kan het een probleem worden om je premies voor bijvoorbeeld je schadeverzekeringen te betalen. Ons dringende advies is om in dat geval contact met ons op te nemen. Wij kunnen namens jou in overleg treden met de betreffende financiële instelling om te kijken of, met instandhouding van jouw  verzekeringsdekking, er tijdelijk een betalingsuitstel mogelijk is. Ook zijn er vanuit de overheid veel nieuwe regelingen die juist voor dit soort situaties burgers en bedrijven financieel gaan helpen. Dus overleg tijdig met ons!

Hoe kun je ons bereiken?

Wij proberen afspraken op kantoor tot een minimum te beperken, maar dat betekent niet dat je ons niet kunt bereiken. Sterker nog, we hebben een aantal opties hoe je contact met ons kunt opnemen.

WhatsApp of sms

Heb je een korte vraag, dan is WhatsApp of sms een snelle en makkelijke manier om onze adviseurs te bereiken. Onderstaand vind je de nummers van onze adviseurs.

  • Paul Kocken: 06-57560067
  • Rowin Noorderbroek: 06-30064677

FaceTime

FaceTime is een programma van Apple voor videotelefonie. Je kunt FaceTime gebruiken door onze adviseurs mobiel te bellen via de FaceTime app. Een complete uitleg over het gebruik vind je hier.

Video bellen

Een van de mogelijkheden om te videobellen is Zoom. Dit is een gratis en beveiligde app. Het voordeel van Zoom is dat je geen Zoomaccount nodig hebt om deel te nemen. Wanneer je interesse hebt in videobellen zullen wij telefonisch een afspraak met je maken.

Telefoon en email

Vanzelfsprekend kun je contact opnemen via email en telefoon. Voor telefonisch contact kun je het reguliere nummer van Brantjes Verzekeringen bellen (0251-231111). Uiteraard kun  je onze adviseurs ook mobiel bereiken via eerdergenoemde nummers.

Wie zou je willen spreken?

Paul Kocken

Brantjes Verzekeringen

Adviseur MKB verzekeringen

Rowin Noorderbroek

Brantjes Verzekeringen

Adviseur

Marjon Buur

Brantjes Verzekeringen

Commercieel medewerker

Miranda Zandstra

Brantjes Verzekeringen

Administratief medewerker
Thomas Paardekooper

Thomas Paardekooper

De huizenmarkt is volop in beweging, dat geeft mijn werk als marketeer een mooie uitdaging. Het leukste onderdeel vind ik het creatief bezig zijn, inspelen op trends en ontwikkelingen en sparren met collega’s. Als je ziet dat een bepaalde werkwijze resultaat oplevert geeft dit een tevreden gevoel.

Laat een reactie achter