Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn

Toch kan het een keer voorkomen dat je een klacht hebt. Bijvoorbeeld over de afhandeling van een schade, over onze werkwijze of over onjuiste informatie. Alle klachten over onze dienstverlening worden in behandeling genomen. Mocht je een klacht hebben, laat het ons dan weten door middel van onderstaand formulier. Dan gaan wij ons best doen om het probleem op te lossen en onze dienstverlening voor jou én andere klanten te verbeteren.

Probeer je klacht duidelijk en volledig te omschrijven en zo mogelijk te onderbouwen met bewijzen. Nadat je klacht in behandeling is genomen, nemen we contact met je op om het op te lossen.

Het kan natuurlijk voorkomen dat we het een keer niet eens worden. In dat geval is er voor particuliere klanten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid is een onafhankelijk klachtenloket dat zich bezig houdt met het oplossen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage

Wie zou je willen spreken?

Paul Kocken

Adviseur MKB verzekeringen

Rowin Noorderbroek

Adviseur

Marjon Buur

Commercieel medewerker

Miranda Zandstra

Administratief medewerker